
Dat boek komt er!
Je loopt al een tijd rond met het idee rond om een boek te schrijven. Het komt er alleen niet van. Je ziet vooral hobbels op de weg: druk druk druk, je weet niet waar te beginnen of je raakt de weg kwijt in alle informatie over schrijven, uitgeven en boekmarketing.
Ik help je om de kennis die in je hoofd zit op een logische en concrete manier op papier te zetten zodat zichtbaar wordt dat je een kei bent in je vak en je jezelf op de kaart zet.
Samen met mij maak je een gefundeerde keuze voor het vinden van een uitgever of voor uitgeven in eigen beheer. Of een tussenvorm.
Tijdens het schrijfproces gaan we aan de slag met het creeeren van een stevig auteursplatform zodat je boek verkoopt als een tierelier als het verschijnt.
De 9 stappen van een succesvol boek

Download mijn 9 stappen naar een succesvol boek als je wilt weten wanneer je wat moet doen, zodat je niet de weg kwijt raakt, tijd verspilt en gefrustreerd raakt.
Download hier mijn Roadmap

Wie is
Denise Hulst?
Ondernemer, auteur, schrijf- en uitgeefcoach, boekrecensent
In 2000 verscheen mijn eerste boek. Dat werd een bestseller. Net zoals mijn tweede boek dat een jaar later verscheen en mijn derde boek dat weer een jaar later verscheen. In totaal schreef ik 16 boeken, ook als ghostwriter. Vier werden er echte bestsellers en een aantal werden eversellers. Een tweetal werden flops. En van die flops leerde ik het meest over boekmarketing. Mijn boeken zijn altijd mijn beste visitekaartjes geweest. Vier jaar geleden heb ik mijn trainingsbureau verkocht omdat ik dat wilde doen waar ik het meeste plezier in had: schrijven en andere ondernemers helpen met het succesvol maken van hun boek.
Eerder verschenen boeken






Ideeën voor een boek? We realiseren het!
Van vaag plan naar concreet boek-idee. Wat er in je hoofd zit, trekken we er samen uit onder het motto ‘Hoe concreter, hoe beter.’ Want een concreet idee maakt het schrijven 100 x makkelijker. Bovendien: als je bij een goed uitgever uitgegeven wilt worden, helpt het al enorm als je kunt laten zien dat je goed hebt nagedacht over je onderwerp, je doelgroep en wat mensen geleerd hebben of aan nieuwe inzichten gekregen hebben als ze jouw boek hebben gelezen.
We fileren jouw onderwerp tot op het bot, zodat je een goed doordacht idee kunt presenteren bij een uitgever. Dat scheelt de uitgever een hoop tijd en jou ook.
Dit is wat auteurs over mij zeggen
‘Maak je naam onvergetelijk’ “Denise heeft mij enorm geholpen om out of the box te denken en een plan te maken voor mijn boekpromotie waarmee ik echt aan de slag kon. Ze heeft me zeer geinspireerd. Ik heb naar aanleiding van onze gesprekken tweemaal een ontzettend leuke boekpresentatie gegeven. Ik zeg: schakel haar hulp in. Ze helpt je echt “

Floris hulsman
‘Lachen om logistiek’ en Het Pakhuis ‘ Ik heb heel veel aan je marketingplan. Ik wist dat ik meer kon doen om de boeken te promoten, maar nu weet ik heel concreet wát. Je hebt veel kennis en ervaring. Dank voor de prettige samenwerking!

Bart Lammers